Pulje C
KRAV TIL AFRAPPORTERING
Hvilke krav der stilles til afrapporteringen afhænger af tilskuddets størrelse samt, hvilken type tilskudsmodtager du/I er.
HVORDAN INDSENDES REGNSKAB OG RAPPORT?
Nedenstående Excel-fil med regnskabsskema og skema til afrapportering skal anvendes. Filen er et Excel-ark med 5 faneblade:
- Vejledning
- Regnskabsskema, som altid skal udfyldes
- Bilagsliste, som skal udfyldes hvis du har modtaget tilskud som privatperson eller er udtaget i stikprøve
- Regnskabsberetning, der skal udfyldes, printes, underskrives, scannes til PDF og indsendes sammen med regnskabet
- Rapportskema, som altid skal udfyldes
- Excel-arket med udfyldt regnskab (fane 2), regnskabsberetning (fane 4) og rapport (fane 5)
- PDF med den underskrevne regnskabsberetning
- Eventuelt udarbejdet materiale ifm. projektet. Eksempelvis links, indscannet i PDF-format eller som skærmbillede
UDBETALING AF TILSKUD
Tilskuddet udbetales, når rapport og regnskab er godkendt af sekretariatet. Tilskudsmodtagere kan forvente svar ca. 3-4 uger efter materialet er modtaget i sekretariatet.
SKEMAER OG MATERIALE
Kontakt
Mandag-torsdag 10-16
Fredag 10-15
Bekendtgørelse
Tilskudsmodtagere skal aflægge regnskab og rapport efter bekendtgørelse nr. 632 af 2. juni 2017 om tilskud til fremme af debat og oplysning i Danmark om det europæiske fællesskab (EU).
Denne bekendtgørelse findes på nedenstående link.